Friday, October 21, 2011

Siapa anda? Terangkan..

Huh macam-macam kat facebook sekarang nie. Kalau takde facebook, deactivate sari je pun memang anda adalah orang yang tak tahu apa yang terjadi pada dunia ini, apa yang sedang melanda dunia. Macam-macam video, berita, maklumat dikongsi dekat facebook. Benda pelik-pelik pun ada. Macam cerita budak 2 tahun yang dilanggar oleh van putih dan digilis oleh lori pendek tu pun aku dapat tahu dari facebook. Juga berita pasal budak 2 tahun itu sudah meninggal pun aku tahu dari facebook. Buat yang belum tahu, ya budak yang dilanggar oleh van putih itu telah meninggal. Kesian tapi itulah takdir hidupnye.

Dan benda yang aku nak cakap kat cnie ialah dengan apa yang dikongsi dekat facebook kau juga dapat describe diri sendiri. Memang hebat laa. Kau sendiri TERANG diri kau. Jadi boleh laa puji melambung biar terlambung macam Mail lambung biarpun disebalik kenyataan sebenar yang kau tak macam tu.  Takkan nak cakap diri sendiri benda yang tak best kan. Memang sadis laa tu. So dengan 'SMILE' yang kat bawah nie, apa kata kau describe diri kau pula. Aku dah. 


p/s  ~ share with me what u get!! I get ''Sweet, Passionate, Charismatic and Sentimental''. YEHH it's truly describe me.. :)

2 comments:

sweetpearl24 said...

passionate!!!

haha!

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) said...

dpt sweet lovely patient happy elegant


5 ...
camner tu?
hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails