Monday, August 20, 2012

Duit raya terkumpul

Bismillahirahmanirahim dan Assalmualaikum..

Alhamdulillah di usia yang sebegini aku masih lagi diberi duit raya. Syukur. Rezeki yang dihulurkan tidak elok ditolak kalau ia sudah ditakdirkan menjadi milik kita. =)


Tak dapat banyak, lebih RM50 pun dah kira ok. Leh laa wat duit belanja kat JB. Hehe. Bagi yang umur lebih baya aku, kalau orang hulur tu xpayah laa nak segan2. Amik aje. Bukan sokmo (selalu) dapat duit dari orang lain (sanak sedara). Sekali setahun aje. Bila dah keje/khwin ofkos memang xakan dapat dah. Sementara masih layak dapat nie, amik ya.

p/s ~ Korang dapat berapa duit raya?

8 comments:

GreenSejukhati said...

haiii , ala bestnya dpt duit raya byk..sy nie dpt sampul duit raya 2 keping jew hah..dpt duit raya dlm rm40 jew kott ? ehehe..umo bru 21 da kureng dpt duit raya

etuza said...

wow! banyaknya duit raya ya, etuza tukang bagi duit raya ..untuk kanak2 ..tahniah ya

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui dpt RM 7..hahah..

cian kan..hihi.

boni kacak said...

hahaha.. saya pun dapat jugak. macma tak percaya je..macam kelakar pun ada.ahaha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tak dapat duit raya dengan alasan dah keja dh huhu

cci said...

banyak tu.. bak cikit..

Sharinginfoz said...

seronok kan dapat duit raya

Denaihati said...

Askm. Rezeki jgn ditolak. Selamat hari raya n maaf zahir batin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails