Sunday, October 7, 2012

Membeli bersama KaryaSeni online

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Bila dah pernah beli buku secara online yang mana pertama kalinya kat MPHOnline, kini beli online lagi kat Karyaseni. Mak aii beli buku aje aku nie kan. Rajin plok membacanya. Hehe. Jangan salah sangka okay. Aku beli buku novel, bukannya buku pelajaran. Mana xrajinya membaca. Sambil membaca sambil berkhayal nak hero yang macam dalam novel tu. Korang xkan xpernah berkhayal kalau hero baik, romatik dan penyayang? Mesti berkhayal punya.

Berbalik kepada beli online kat Karyaseni. Buat masa sekarang nie karyaseni ngah buat promotion ya. Yang mana kos penghantaran percuma dan juga anda akan dapat potongan harga sebanyak RM3 untuk setiap buku. Wahh berbaloi2. Dah laa free postage dapat diskaun plak. Untung-untung. Untung dari beli kat kedai biasa. Dah la xpayah susah2 nak kene g kedai buku, dapat murah lagi. Haishh korang xterpengaruh ke dengan promosi macam nie. Aku dah terpengaruh tu yang dah terbeli. 

Tempahan secara onli...

Aku telah membeli buku karya Melur Jelita yang baru nie. ILove You, Stupid! aka ILYS. Best siot citenie. Aku dah baca online sampai bab 31 kat blog akak Melur Jelita dan sebab perasaan membuak2 nak tahu apa yang terjadi seterusnya pada watak2 dalam nie tu yang buat aku beli buku nie. Huwaa akak Melur Jelita, akak memang hebat berkarya. Saya suka. Sebelum nie saya syok dengan Hilman Yong kali nie saya syok plak dengan Inspektor Ebrahim. Hilman Yong x jumpa cari lagi nie nak kene cari Inspektor Ebrahim plak. Pengsan. Xtahu nak cari kat ne nie. 

I Love You, Stupid!
Nie la cover ILYS.

p/s ~ buku dah sampai tapi xg amik lagi dekat opis kolej. Buat alamat cnie sebab terus leh bace. Buat alamat umah lambat plak leh bacenya.

1 comment:

Myra Jay said...

Tak pernah membeli online ni, sebab kalau beli pun tak sempat nak baca kot...heheee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails