Monday, August 5, 2013

Wajah baru lesen memandu

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Sekarang nie tarikh mati lesen memandu kan pakai tarikh lahir. Jadi awal Ogos aritu tamat la riwayat lesen memandu aku tu. Kebetulan pula hari tamat tu hari balik kampung seharusya buat kat kampung je nanti lesen baru. Hehe. Lagipula kalau buat kat kampung Papa yang buatkan dan semestinya Papa yang bayarkan. Walawehh burokk perangai tak? Aagagga..



Dan inilah hasil lesen baru kita. Yang bawah tu ya. Memang cun giler weii lesen baru nie. Bukan sbb gambar aku yang cun tu tapi sebab lesen tu dah ala-ala kad pengenalan. Gambar tu bukan lagi tampalan dari gambar pasport tapi telah di'scan' dari gambar pasport. Kalau korang pergi buat sendiri mungkin gambar korang waktu itu yang jadi gambar untuk lesen korang. *aku tak pergi pun hanya berbekalkan gambar pasport je kat Papa

Kiranya lesen baru nie lagi berkualiti la nak dibandingkan dengan yang dulu. Yang dulu tu kalau liminate terbuka comfirmm bila hujan  or terkena air pasti basah. Lagipula kalau tergunting pasti cacat keadaannya. Kebaikan lain aku takde nampak pula. Kalau ada yang nampak tu leh lah bagitahu apa baiknya wajah baru lesen memandu nie ya.

p/s ~ lagi 2 tahun baru kene renew lesen nie.

4 comments:

Cik Nanie said...

owh sekarang memang dah lesen baru eh?? hahaha kenapa xtau ? hee
ok nak tunggu bulan 9 ni la lesen. nak lesen baru juga haha
memang nampak cantik lesen baru ni :)

Mizzi Ifwat said...

kita renew kat pejabat post je.. xdapat lese yang camni.. :(

drpd~
http://bisikan-hati-mizzi.blogspot.com

Invisible Me said...

Wahhh.
Dah berwajah baru.
Last buat bulan enam ri tu masih macam lama.

Myra Jay said...

A'a la, nampak lebih kemas dan ada kelasss ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails