Friday, September 20, 2013

Cruise @ The Mines

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Menyusuri tasik dengan menaiki Cruise untuk ke The Mines dan dapat tengok ikan-ikan besar dalam tasik tu adalah best sangat. Haha. Biarpun perjalanan hanya mengambil masa dalam 25 minit tapi kiranye itu pengalaman lah. Nak naik cruise kat Putrajaya memang taklah. Tapi who's know one day there is someone special in my heart bring me there. Ekeke..



Kalau sepupu tak bawa pergi The Mines memang tak dapat nk merasa naik cruise juga. Nie pun nasib baik dye nak bawak pergi. Lagipula kebetulan dye nak bawa mak, abah n adik dye pergi yang kebetulan datang bercuti sempena Hari Malaysia baru nie. Aku pun kira cam bercuti juga la. 

Nak naik cruise nie kene bayar RM2/pax. Kiranye ko naik dulu, sebelum bergerak driver cruise akan mintak bayaran dulu. Hari tu jimat duit aku RM4 untuk harga ticket aku dan kakak sebabnya pak sedara yang bayarkan. Alhamdullilah. Dah lah tengah bulan, masing-masing sengkek. Tapi antara aku ngan kakak aku, aku lah paling sengkek sekali. Haha


Ha nie lah aku. Tenyum cam mintak penampor pun ada. Kalau ada yang rasa nk tampor tu, sila lah tampor laptop/pc/tab korang bila tengok gambar aku tu. 

p/s ~ Teringin nak naik kapal yang mewah tu la. Korang tak teringin ke?

2 comments:

Falsya said...

Lamanye xjejak the mines..last gie time study kat ikram 8thn lps..uiishhh, lamanye..hehe

Siti(zoey) said...

best2.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails