Saturday, September 21, 2013

Seekor je!!

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Hari nie dapat makan nasi lemak orang belanja. Alhamdullilah murah rezeki sehari dua nie. Semalam pun dah ada orang belanja. Semoga Allah murahkan rezeki mereka semua.


Kisah yang 'seekor je!!' ni ialah pasal ikan bilis dalam nasi lemak yang aku makan tadi. Cari punya cari dalam sambal nasi lemak tu alih-alih ternampak lah ada ekor ikan bilis tu. Belek punya belek weii 'seekor je!!'.  Nampak tak ikan bilis dalam bulatan tu. Kah3x.. 

Takpelah seekor pun seekor la. Ada juga dari takde langsung. Aku pun dah lama teringin nak makan nasi lemak. Memang dah macam orang mengandung weii. Haha. Baru nie teringin nak makan lempeng cicah gula. Ada lagi makanan yang aku teringin. Nanti aku update lagi ya.. =)

P/S ~ 9 days to go!!! gambateeee

2 comments:

ArELeEz said...

peniaga nk untung lebih. p'beli yg jd mangsa. hu3..

Mizzi Ifwat said...

sedap tak nasi lemak tu.. biarlah ia seekor janji ade rasa nasi lemak kn...

Yang penting tidak memilih.. "Asal Terbang Burunglah, Asal Berinsang Ikanlah"..

oleh,
http://bisikan-hati-mizzi.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails