Wednesday, September 11, 2013

3 wedding for 3 weeks

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Jangan nak expect lebih.. Tajuk je dalam Bi tapi karangannya masih dalam Bm. Kalau karangan dalam Bi komfirm tergolek ketawa orang yang pandai Bi dengan ayat Bi aku. Lagi pula kalau menaip Bm cepat sikit. Orang Melayu katakan. Kuwang2x..

Bercerita pasal majlis perkahwinan. Setiap minggu, memang akan ada majlis yang aku hadiri. Yelah orang jemput kenelah pergi. Tak kisah lah orang jemput melalui kad ke, FB ke semua aku pergi. Sebab aku nak meraikan mereka sempena hari bahagia mereka. Lagipula dah lama tak bersua muka. Jadi bila ada majlis macam nie, aku ambiklah kesempatan itu. Lepas nie memang dah tak akan jumpa maybe melainkan kalau ada yang nak organize reunion. 

1st wedding 1st week

Perempuan tu kawan masa forcast UTM. Kira sama baya lah. 

2nd wedding 2nd week

Lelaki tu kawan forcast UTM dan juga cousemate SSC. Juga sama baya. 

Photo: Officially wife of Mohammad Hadi
3rd wedding 3rd week

Lelaki dan perempuan cousemate aku. Bercinta sewaktu belajar dan Alhamdullilah hingga ke jinjang pelamin. Diorang sebaya. *sweet sangat

Minggu nie pun aku ada dapat invitation juga. Hari 1 Malaysia nie. Tapi tak dapat nak pergilah sebabnya dye orang Terengganu dan buat kat sana. Aku dok JB.. Memang tak dapat nak menghadirkan dirilah. Apa-apa pun aku doakan dari jauh moga kalian yang bakal melangsungkan perkahwinan akan dirahmati Allah dan hubungan yang dibina kekal hingga ke Syurga. Ohh doa itu bukan sahaja untuk yang bakal melangsungkan, yang dah berlangsung pun boleh.

p/s ~ suka g wedding kawan-kawan. Nanti dapat jumpa kawan-kawan yang lain.

2 comments:

mun@warah said...

pasni shera pulak ye =]

Unknown said...

macam familiar pulak pengantin laki yang 1st weding 1st week tu....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails