Friday, March 4, 2011

Apa salah yang telah dilakukan? Kenapa sampai begitu sekali nasibnya..

video

Korang dah tengok video tu? Memang segala %6$%^&&8 aku nak cakap kat lelaki tu. Memang dasar ada otak tak reti nak guna. Tu lah orangnya. Entah apa salah kucing-kucing tu pun aku tak tahu. Kalau setakat curi ikan seekor pun takkan nak sepak terangjang pijak bagai cam tu sekali. Tolonglah ada balas kasihan sikit.

Cuba kalau kau jadi kucing tu, then aku buat kau macam tu. Apa kau rasa. Dengan patah sana sini, cedera dalam dan luar lepas tu mati pula. Kita yang nak mati pun sakit so sama lah dengan kucing tu. Azab sangat lah sengsara. Entah-entah nanti kau nak mati lebih lagi rasa azabnya dari kucing tu. Baru lah waktu tu kau dapat tahu 'langit itu tinggi ke rendah''.


sehingga berjumpa lagi..

Haiwan juga makhluk Allah..

6 comments:

NARDtheNERD said...

eiii.
apa masalah laki tu...
huhu..

nelly said...

Nelly dah tengok ..jahatnya !!!!

sampai pijak2 ..
mati kucing tu ..
nangis Nelly ..
='(

~dianakhairi~ said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
lagi teruk dari anjing!!!!
tadi tak tengok lg video, baru baca je...dah agak da kisah kejam kat kucing...takut sebenarnya nak tengok tapi tengok jugak sampai habis...

siryes memang tak boleh tengok benda2 mcm ni...rasa kesian sangat..

wuuuu.......


cerita kucing saya:
http://khairidiana.blogspot.com/2010/08/accident-menyayat-hati.html

sugar2 kapas strawberry said...

taksmpai hati nk tgk :(

sudirman said...

budu lelaki nie..benciiiiiiiiiiiiii

adan said...

baru dua hari lepas tengok video ni.. ada yg mengatakan kejadian berlaku kat serdang selangor.. ada yang mengatakan yg melakukannya adalah seorang pengkid.. tp,tatao la pulak kesahihannya... yang melakukan perbuatan ni memang laknat terhadapnya.. kucing tu haiwan kesayangan Nabi Muhammad..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails