Friday, March 18, 2011

Gembira untuk sementara..

Prof : Okeh.. dah boleh prepare untuk presentation.
aku : [Hanya mampu tersenyum]

Alhamdullilah. Itu lah kata-kata yang nak sangat aku dengar dan datangnya dari mulut supervisor aku. Bukan senang nak dengar kata-kata macam nie, bila dah cukup data baru leh dengar. So bila dah dengar dah sah-sah lah data dah cukup kan. :)

Kalau sebelum nie amat-amat-amat-amat takut nak jumpa supervisor, tapi sekarang dah tak takut dah [Bertapa takutnya, tengoklah ada banyak amat di situ]. Leh senyum-senyum siap angkat muka lagi bila selisih jalan dengan supervisor. Terima kasih prof dengan kata-kata itu. Bertambah semangat rasanya untuk habiskan semester-semester terakhir nie. 

Buat teman-teman seperjuangan yang masih belum siap lagi dan belum mendapat kata-kata seperti yang aku dapat, jangan putus asa. Teruskan usaha, Kerahkan tenaga. Ini bukan untuk siapa-siapa, ini untuk diri sendiri. Jom kita grad sama-sama nanti. Lagi ramai kawan, lagi suka. 


Aku amik feel grad dulu ya. Dapat pakai topi pun ok lah. Nanti kita pakai jubah pula. Tak sabar rasanya. Kalau boleh before tiba hari graduasi aku dah kerja, tapi kalau sambung belajar [master] pun ok gak kan. Apa pendapat korang? 

sehingga berjumpa lagi..

Terus menunggu dan menunggu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails