Thursday, March 24, 2011

Jamuan maggi untuk tengahari..

Selamat tengah hari kawan-kawan, para blogger sekalian.. Sudah menjamu selera semua? Isikan perut yang kosong!! Penuhi selera anda hari ini!!

Dari semalam lagi aku dop mengidam nak makan maggi nie. Tapi niat tu aku pendamkan untuk hari nie. Sebab dah malam kan, nanti bila makan malam lepas tu tido kompem lah mem'boooolat' jadinya. Untuk elakkan terus mem'boooolat' aku tahan nafsu dan makan hari nie.

Alkisahnya, bila aku buka je almari aku nampak ada 1 bungkus maggi.


Tadaaa maggi nie jenama RUSKI perisa Tom Yam.. Ko penah dengar tak jenama nie? Penah makan tak? Satu bungkus ada lima dan harga lak dalam 5 hinggit lebih. Mahal doohh.. Kalau maggi jenama Maggi tu 4 hinggit lebih je kot. Okeh nie bukan nak show off aku nie kaya ke apa, tapi bila mahal sekalipun dah nak penuhi tuntutan nafsu sekali skala apa salahnya. Lagi pun 5 kali boleh makan. Kalau ngidam Mc'D, KFC, Pizza, Kenny sakali makan dah berpuluh2 hinggit. Tak mampu nyah..auwww ~~


Lagi pun cara masak maggi nie senang je. Ko rebus je air, then masukkan dalam bekas yang ada maggi. Mudah je. Lepas tu dah boleh makan. Auuummm~~

Korang makan pe hari nie? Share2 lah yaa..


sehingga berjumpa lagI..

Lepas nie ngidam apa lak ehh?

1 comment:

farhanaDr said...

Ruski Tom Yam memang best!! Pedas sampai keluar asap, tapi best!! Pastu mee dia cepat lembut.. Lama dah tak makan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails