Tuesday, March 1, 2011

Selama mana harus aku bersabar ?

Maaf kerana hari ini. Aku rasa macam nak gaduh ngan orang je. Nak balas-balas mulut ngan orang je. Nak segala-galanya. Sebab kenapa? Aku dah tak tahan dah dengan situasi yang mana aku harus sabar. Bukan selamanya aku mampu untuk sabar, sebab aku ada tahap kesabaran juga.



Kata-kata kau umpama belati yang telah merobek-robek hati aku. Suara kau umpama satu lembing yang telah menusuk di kalbu aku. Sungguh aku tak tahan nak hadapi situasi ini lagi. Aku jadi sakit hati bila dengar setiap patah kata dari mulut kau. Bukan sebab aku tak boleh berkata-kata seperti kau, tapi sebab semua kata-kata kau umpama satu hinaan.

Boleh tak aku nak 'request' supaya kau berhenti dari berkata-kata? Senyap seketika dari mengeluakan sebarang bunyi. Maap andai aku sudah terlebih..


sehingga berjumpa lagi..

Dah lama tak merasa gaduh dengan orang..

2 comments:

TAYAR PANCIT said...

hai saye da join awak :) http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/mesti-tengok-seriussumpah-lawak.html

cik pulau said...

errr... bersabar jugak lah..
moga segalanya dipermudahkan..

1st time dtg sini.. ^^,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails