Friday, May 27, 2011

Aku Mek Kelate Gersang.

Sebabkan tajuk entry tengok bola + usha pakwe, menyebabkan ada anon tertarik nak komen entry aku tu. Ini dye komen si anon tu. 

dan ini anon tersebut

*anon tiada kepala*

Aku tak kisah korang nak komen apa, aku terima dengan fikiran terbuka. Ada tak mana-mana anon yang nak komen lagi. Cepatlah aku tunggu komen-komen dari kalian.

Aku bukan niat betul-betul pun nak usha pakwe time g tengok bola tu, aku jalan pun tunduk bawah tau.Wah tak leh bla keterangan jalan tunduk bawah tu, sedangkan terang-terangan gambar kat entry tu, baju pun lengan pendek. Ermm apa-apa pun aku g tengok bola tu sebab aku nak merasa sendiri tengok bola depan mata atau orang putih kata secara 'live'. Memang aku perempuan dan cam tak sesuai nak p tempat cam tu (sebab terlampau ramai lelaki), tapi hanya sekali tu je aku mungkin akan pergi. Lagi pun esok adik aku ada ajak p tengok skali lagi, tapi aku tak hingin pun nak p tengok.

Tentang diri kita, pemikiran kita, hal hidup kita hanya diri kita yang tahu. Apa yang orang nak kata biarkan, sebab orang tu tak tahu apa-apa pun pasal kita. Yalah bukan semua perkara pun kita share ngan orang kan. Dalam blog aku nie pun, kadang-kadang ada gak cerita yang tak habis atau dalam maksud lain ada gak cerita yang tertinggal. Kalau nak tulis semua memang panjang lah. Nanti ada lak anon yang komen cakap 'hal dalam selimut pun nak cerita ngan orang ke?'. Manalah kita tahu kan..


2 comments:

teyn teyn said...

kata kata anon tu melampau .

aRe_Nim said...

mungkin si anonymous itu jeles..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails