Sunday, August 12, 2012

Officially twenty two

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Masa begitu cepat berlalu. Kita sekarang sudah pun berada di pengakhiran Ramadhan. Ya Allah. Adakah ini Ramadhan terakhir buat aku? Andai itu adalah suratan hidup aku, bantulah aku menghadapinya.

1st August 2012..


1st time my bufday jatuh pada bulan Ramadhan. Moga diberkatinya. Takde nak celebrate bagai sebab bulan puasa kan. Orang wish pun dah kira alhamdullilah. Thanks buat yang wish dengan hanta mesej, post dekat FB, tuit kat twitter. Thank you so muchhh.. 

Hari 1 ogos tu, kami (lab rat's) nak buat masak2 kat umah one of the lab rat's. Best main masak2 nie. Yehuu. Aku masak gak. Aku masak mek bunga, sejenis kuih dr negeri aku, Kelate. That day aku ada buka peti sejuk dan secara xsengaja ada nampak kotak kek, but aku x bajet tu kek aku yang punya. Hinggalah lepas berbuka tu, diorang bawa keluar kek tu. Wahh terharu wehh. Korang (lab rat's) memang BEST wa cakap lu. Love korang laaa..

p/s ~ Aku tak mengharapkan intan belian, yang aku harapkan sekelumit ingatan buat diri ini.

1 comment:

Anonymous said...

Sambutan harijadi untuk seseorang itu melambangkan betapa dia menghargai hari pertama lahirnya seseorang itu ke dunia dan betapa pentingnya seseorang itu dalam hidupnya juga..dezee yang kata. Selamat harti jadi juga. XD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails