Saturday, October 20, 2012

tahniah sabahat

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Seperti yang sedia maklum dalam entry hot air ballon aku ada ceritakan yang FESTIVAL KONVOKESYEN ke-49 telah pun melabuhkan tirainye. Ye dak? Tak sure leh klik kat hot air ballon tu, g bace n tengok balik pe yang aku tulis. Hehe leh lak paksa orang suruh tengok n bace..=)

Pada Festival konvokesyen kali nie, ramai kawan-kawan aku naik stage. Tahniah korang berjaya sudah mengengam segulung ijazah. Mana yang terus sambung master/PhD, gud luck tuk korang. Study betul-betul. Buat yang dah kerja or pencari kerja gud luck juga. Jangan lupa open table. I wait for that okay. Aku bila nak open table? Tunggu dah kerja laa ya. 

geng waNnaBeEee

Untuk hadiah konvokesyen diorang pula semuanya aku telah design sendiri. Aku beli satu-satu dan telah mengabungkan kesemuanya menjadi seperti dibawah. Walaupun ianya tidak seberapa dari aku, but ianya iklas dari hati aku untuk sahabat-sahabat ku tersayang. Hope korang terima hadiah dari aku dengan senang hati walaupun ada seorang sahabat tu demand giler. Nak itu ini. Tapi aku degil buat xtahu je dengan apa yang dye mintak. Haha


Bagi aku hadiah tu hanya pelengkap menunjukkan kasih sayang aku pada korang. Kalau nak kira kasih sayang memang xterkira la sebab aku memang sayang korang. Especially yang mana aku dah kenal dari sekolah menengah x berasrama penuh lagi. 

p/s ~ Lebih kurang setahun, tiba giliran aku utk kali ke-2 plak. InsyAllah.. Doakan aku.

1 comment:

Tie HT said...

as salam,

tahniah, terimbau kenangan lama :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails