Tuesday, August 25, 2015

Ayam Madu

Assalamualaikum..

Terpengaruh dengan sticky caramel chicken wing Mama Tisya (MT) punya, aku apa lagi cap cap cus di dapur lah buat ayam tu. Bahan utama iaitu ayam pun ada kan. Bahaya betul kan kalau dah terpengaruh ni. Tapi ok lagi lah berbanding dengan dengki mendengki tu. 

MT pakai ayam bahagian wing je, aku bantai je mana-mana bahagian ayam sebab beli sekor kan. Sonok tengok ayam MT berkilat-kilat. Ayam aku

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


HITAM LEGAM!!

Rasanya mungkin sedap. Kenapa aku cakap mungkin? Sebab aku tak makan, hanyalah tukang masak. Tak makan sebab taruk madu, kicap dan sos, aku sekarang dalam proses mendietkan diri. Sebab ayam ni letak madu aku namakan menu ni Ayam Madu.

p/s ~ nak resepi? klik je kat link atas tu

4 comments:

Falsya said...

xde cuit2 rase skit?..heheehhe

Nieyl said...

Salam Singgah Petang....

lia ummiirfan said...

sedap ni

Ida Puanstoberi said...

napak sedap tu.... tskkk...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails