Friday, August 14, 2015

Self reminder #2

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..



Ya bersyukur dan bersabar. Itulah yang aku dok ulang-ulang kat diri sendiri. Bersyukur lah dengan apa yang ada sekarang walaupun aku masih lagi seorang yang tengah mengangur. *Anyone yang baca kalau ada kerja kosong boleh kasi aku. 

Bersabar lah pasti ada pelangi indah di kemudian hari. Aku tahu rezeki tu akan ada cuma lambat @ cepat dia datang. Aku bukan takde usaha cari kerja. Ada!! Tiap malam sebelum tido aku ngadap laptop cari iklan2 jawatan kosong. Kadang2 aku dapat rasakan mata aku ni dah macam nak kabur-kabur. Bahana ngadap laptop dalam gelap. So, aku nak orang yang kat sekeliling aku jangan nak push sangat suruh aku kerja. Ketahuilah perasaan aku lebih kecewa dari orang sekeliling. Apa yang aku mampu lakukan sekarang doa, doa dan doa. Sebab aku juga berusaha. Hinggakan iklan yang tak kene ngan course pun aku mitak jugak. 

p/s ~ pelangi please muncul cepat..  

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails