Wednesday, June 16, 2010

aPa iTU Wawwi Matrix Blogwalking?

Mula-mula saya buat benda nie saya tak tau pun apa, tengok orang buat saya buat juga. Tapi bila saya terjah sana, usha sini saya dah dapat tau. Jadi saya tak nak buat cerita yang sama, saya just nak mintak korang klik sini jika korang mau tau lebih lanjut. Harap ini dapat membantu korang semua untuk tau lebih lanjut tentang Wawwi Matrix Blogwalking ini.

3 comments:

REMEDY said...

awak...remedy masih kurang fahamlah wawwi.com ni...kira macam sistem affiliate jugak ker? terangkan sikit boleh?

liyana aziz said...

remedy, kena baca banyak2 kali baru faham.. hehhe

jerung darat said...

cmne nk edit name kt menda 2 ek. . .

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails