Saturday, June 12, 2010

''bAgI KaT OrANg LEPas TU Amik Balik.. bUruk SIku NaNTi..Ha'ha xTAU!!''

Apa yang terjadi sebenarnya? Kenapa apa yang telah diberikan di tarik balik? Betul ke akan buruk siku kalau kita amik balik apa yang telah kita berikan kepada orang lain?

Nak tau tentang apa yang dibicarakan. Klik sini
^.^

10 comments:

MiSs TOrA said...

ha berita arini br je bace hal tu ;p
blh ek tarik blik baru tora tawu ;p

sHaiRA haIFA said...

shaira pun xtau blh tarik balik..
tp asal tarik balik ek? bg xikhls ke apa?

HonEyBuNNy said...

ermmm...ada pengalamn....org dah bagi n mintak balik...tp ne bkn brg..hadiah...nilai hadiah tu dia mintak dgn wang kembali...mmg hati busk n burk siku,.huh

sHaiRA haIFA said...

org bg xikhlas lah tu..biasanye lau pkwe mkwe lah cm nie.
bg adiah bila dh putus cara gaduh mintak balik..

hans said...

kenapa pangkat sharifah mazlina pun kena tarik?

sHaiRA haIFA said...

enth ahh hans.kene p interview dye ahh..

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
hmM..ni buruk siku ke busuk hati?
entah la..lebih kurang jew k0t

sHaiRA haIFA said...

buruk siku ahh..sbb amik balik pe yg dye beri..
sal busuk hati tu dengki ahh kot..

Eka Yucika said...

Bila sebut sal buruk siku...igt kecik2 dulu..tiap kali amik bali brg2, mesti check siku kot2 buruk ke apa..HAHAHAHHAHAA

sHaiRA haIFA said...

haha..kelakar kan eqa time2 tu..hbs pcye ingt akn buruk btl2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails