Saturday, June 26, 2010

''Mari mengIRA bERsama Dora''



Satu, Dua, Tiga, Empat..
Opsss tangga ini telah bertukar menjadi gelongsor.
Kita hendaklah mengira dengan lebih pantas.
Mari mengira bersama Dora dengan pantas.
Satu, Dua, Tiga, Empat dan Lima.
Ya berjaya!!

Apakah nombor selepas Lima?
'6'
Mari mengira bersama Dora dengan pantas.
Enam, Tujuh, Lapan, Sembilan dan Sepuluh.
Ya berjaya!!

Apakah nombor selepas Sepuluh?
'11'
Mari mengira bersama Dora dengan pantas.
Sebelas, Dua belas, Tiga belas, Empat belas dan Lima belas.
Ya kita berjaya sampai ke anak tangga yang ke lima belas.


~ monyet itu sangat gembira hingga memeluk dora~

Tadi lepas tengok karton dora nie papa pun balik dari tempat kenduri.
Sekali time tu saya menyebut ''Mari mengIRA bERsama Dora''
Papa pun panggil ''Adik''.
Saya tergelak.
Kenapakah??
Sebab adik saya je yang tengok cerita dora nie.
Tapi tadi Adik takde kat umah pun.
Saya pulak yang amik alih tengok karton nie.
hehe

~ kat pejabat ada sorang panggil saya Dora. Sebab saya ada kawan nama mira. Jadi dye letak nama Mira Idora.
Mira tu kawan saya dan saya Idora.lalala

14 comments:

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

we did it! we did it!
best lgu dora...hehe

noor afzan said...

comel2..

sHaiRA haIFA said...

sue@p.l.e.i.a.d.e.s ~ tngok gak ehh dora?

sHaiRA haIFA said...

noor afzan ~ hehe

ezany said...

kalau camtu kena pakai baju mcm dora la.. hehe..

si para para said...

hehehe kakak dora ke nih..

-fArAh- said...

ak prnah donlod taw lgu cite dora..haha

AkU said...

*pitam...........

sHaiRA haIFA said...

ezany ~ wrna pink je baju dye,,sng je nk cri tu.hehe

sHaiRA haIFA said...

si para para ~ ya kakak dora nama idora..hehe

sHaiRA haIFA said...

-fArAh- ~ ak xdop ah smpai dowload lagu dye..

sHaiRA haIFA said...

aku ~ pitam!!!!! kenapakah?

AkU said...

owh tidak...!!

sHaiRA haIFA said...

aku ~ kenapa!!!!???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails