Friday, April 15, 2011

Emosi d hari Jumaat..

Aku bukan benci tapi aku tak suka.
Tapi bila dah sangat-sangat tak suka, lama-lama akan benci juga kan?
Habis aku nak buat cam mana?

Penim ah nak fikir benda-benda yang remeh nie.
PSM lagi mencabar kot.
Nak kene hantar hari Rabu nie.
Hari nie baru nak p ambik dengan supervisor lepas di semak.
Nanti aku kene baiki lagi lepas tu hantar lagi.
Waaahh banyak lagi nak kene fikir tau tak.

Tolong ahh..
Masa sangat suntuk sekarang nie.
Biar lah final start lambat lagi pun.
Dari sekarang aku kene mula belajar dah.
Aku bukan budak pandai sangat.
Sekali baca dah faham. BUKAN!!

Jangan ahh dop kacau aku.
Nanti buat aku tambah menyampah lak tau.
Kau nak ke orang benci kau?
Kalau tak nak jangan dop kacau aku tau!!!

Sekian,.
*Beremosi lak hari-hari jumaat nie*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails