Thursday, May 26, 2011

Kelantan [1] vs T-Team [2]

Apa yang boleh diperkatakan aku sangat-sangat lah kecewa. Dah lah 1st time p tengok live kat stadium alih-alih kalah lak. Lagipun ini adalah pertama kali Kelantan kalah di tempat sendiri. So, balik aje dari stadium terus buat status dibawah dekat FB. 

Fulamak mak engkau, 101 komen. Menarik doh. Dengan hanya status kecewa ia dapat menarik ramai orang nak komen status itu. Mengalahkan kecewa putus cinta nie. Tapi mungkin juga leh dikatakan putus cinta, sebab rasa putus cinta dah nak cinta dengan The Red Warrior (TRW). Cam nak sokong team lain je. Ermm nak sokong apa ya? Lain lah kalau dah ada suami dan suami dari negeri lain, leh gak sokong team dari negeri suami. Jadi nak tak nak kene sokong TRW juga. Lagi pula dengan status TRW sebagai tempat di mana aku dilahirkan, aku akan setia untuk menyokong TRW. Fuhh statement leh masuk MELODI @ leh masuk Setelkahwin.com cam apek (Gol keeper TRW) tak?

Apa-apa pun aku layan je perlawanan tadi. Banyak ragam dan gelagat orang dapat aku tengok dengan kepala, mata aku sendiri. So, nak tahu macam mana tunggu lah entry seterusnya. [Bajet cam ada orang baca lak].

Gomo Kelate Gomo

1 comment:

HaiDa HiDa said...

kecewa gak tadi sbb tampat sndiri kan.. tapi adat pertandingan la, ada menang dan ada kalah.. insyaAllah lepas ni naik balik.. kita sokong bukan di waktu menang je kan.. selamanya TRW di hati... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails