Tuesday, September 20, 2011

Mengarut pasal kata kunci

Assalamualaikum..

Tanggal 6 September 2011, setelah 3 bulan meninggalkan UTM bagi menjaga ayam itik di kampung kini aku kembali semula menjejakkan kaki di sini. Bermakna sudah 2 minggu juga aku berjauhan dengan keluarga di kampung. huk.huk.huk. Tapi minggu depan family akan datang ke UTM. Gembiranya..

Bila dah ada kat UTM nie, kolej pula bersebelah ngan kolej lelaki dan dengar kata akan bergabung menjadi satu kolej maka selain dari misi belajar, misi mencari boboyfriend juga terut termasuk dalam senarai utama. Mana tahu bertemu dengan tulang rusuk kat UTM. Dapat laa sama-sama belajar. Yang aku tak faham boboyfriend leh ajar, kalau yang boboyfriend tak faham aku leh ajarkan. Gedik sudah. :p

Ini pasti kerja budak-budak suci #first year yang dop mengedik google pasal mencari boyfriend utm dan tersangkut kat blog aku. Alim Fahmi Kamarudin tu siapa pula? Owhh mungkin nama salah seorang budak lelaki yang ada kat UTM kot.


Bukan sahaja leh cari boboyfriend tapi leh juga cari macam mana nak matangkan diri. Walhal pemilik blog nie pun bukan matang sangat. Ada juga yang cari doa untuk belajar. Alhamdullilah bagus adik-adik sekalian. Kita datang kat UTM nie first thing ialah kita nak belajar. Jadi bacalah doa untuk belajar moga kita dibukakan pintu hati dan dapat memahami apa yang kita belajar dengan baik. Insyallah. Moga kita sama-sama berjaya. Dah-dah lah baca blog meh kita belajar dulu. Tapi baca doa nie dulu.



3 comments:

Dr. Bentara said...

misi mencari boyfriend jadi payah sekarang ni sebab ratio pelajar 70:30.

Selamat mencari (tapi jangan bergaduh dan berebut).

;)

Anonymous said...

ak leh jadi boboyfrenz ko..haha

naqib faiz said...

hahaha.. selamat mencari

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails