Tuesday, May 1, 2012

Senyuman di Kuala Lumpur

Assalamualaikum..

Betul ke semalam ada cerita SENYUMAN DI KUALA LUMPUR kat Astro Prima???
Huhu kalau betul la kan, rugi laa xtngok.. Lagipun smlm ada kat rumah bukan pergi mana2 pun.. Ingatkan semalam takde cerita, so xbuka pun tv.. T_T

video

Kenapa sungguh sangat nak tengok cerita nie?
Sebab ado pelakon kecek kelate. Pah tu make budu.. 
Tu hok best n sungguh nk tengok nie..

p/s ~ xpow nati aku suruh agen download cerita nieh.. Benci bakpo ari nie baru jupo promo sal cerito nie.. 

4 comments:

  1. hahahah..dah tengok pon semalam.memang tersengih jela tengok citer tu.dialog paling selalu kuar,"awok,sayo mitok maah banyok la deh".

    ReplyDelete
  2. tak tgk pun...nak tgk utube lembab sngt tenet ni..

    #dah lama tak makan budu^^

    ReplyDelete
  3. klu ada download link tolong share.. tak puah tengok 2 kali ari tu.. best giler citer ni..

    ReplyDelete
  4. wahh astro.. saya xde astroo.. xleh nak tgkk :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails