Sunday, July 14, 2013

I LOVE GIVEAWAY by www.nisakay.com

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

I LOVE GIVEAWAY

Dah lama xjoin giveaway semua nie. Kalau dulu rajin lah juga sebab macam tak berapa nak buzy. Tapi sekarang hurmm nak berceloteh pun xsempat apatah lagi nak join giveaway. Tapi malam nie punya cite xtahu lah cam mano leh plak rasa nak join giveaway Nisa Kay nie. Mungkin arinie dapat terlebih 5 minit kot masa tu yang beria join jugak giveaway Nisa Kay nie. Cuba-cuba nasib orang kata. Tak cuba xtahu nasib baik ke tidak ye. Heh

Sapa yang berminat nak join tu leh la klik giveaway Nisa Kay nie. Kita sama2 cuba nasib di bulan Ramadhan yang penuh mulia ini.

2 comments:

ArELeEz said...

good luck! ;)

NurulAfiqah said...

Datang follow awak n nak jemput awak join GA ni..

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/07/simple-giveaway-by-era.html (akhir Ramadhan)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/08/klik-klik-syawal-by-cik-akak-comel.html (19/8/13)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/08/giveaway-rekaan-sendiri-by-eymasu.html (31/8/13)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/08/giveaway-raya-by-anemzahar-and-friends.html (22/8/13)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/07/1st-giveaway-for-kpopers-by-arina-aireen.html (1/9/13)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/07/mini-giveaway-by-nurrul-ellani.html (10/8/13)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/07/first-giveaway-by-sha-purple.html (31/10/13)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/07/giveaway-gempak-by-eyqin-bilah-and.html (1/10/13)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/07/mega-top-up-giveaway-by-arni-dan-madihah.html (30/8/13)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/07/giveaway-ramadhan-hari-raya-datang-lagi.html (20/8/13)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/07/ga-ramadhan-birthday-wawa-by-wawa.html (15/8/13)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/08/giveaway-ramadhan.html (15/8/2013)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/08/simple-giveaway-by-hannan.html (21/8/2013)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/08/contest-mega-raya-teka-syiling-raya.html (5/8/13)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/08/raya-giveaway-by-iman-zakaria-sabrina.html (9/8/13)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/08/ramadhan-giveaway-by-asma-sah.html (18/8/13)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/08/6th-giveaway-by-aimi-wardina.html (sehingga peserta ke80)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/08/contest-hari-raya-santaikata.html (raya pertama)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/08/mini-giveaway-by-farhan-kerewx.html (18/8/13)

http://afiqah220511.blogspot.com/2013/08/first-giveaway-by-hidayah-ifah.html (20/8/13)



** Dalam kurungan tarikh tamat contest/segment/Giveaway tersebut

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails