Monday, July 15, 2013

Ku tahu ku adaMu

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Kau berikan ku kekuatan, Tuk berpegang pada jalan, Walau penuh dengan cabaran, Ku tahu ku adaMu Tuhan.


 # Mental, fizikal sudah aku persiapkan. Harap aku tidak kecundang dalam menghadapi segala cabaran mu. 
# Namun, hati kecil ini tetap merasa sakitnya. Tipulah.
# Dengan itu, bantuanMu amat aku perlukan.
# Semoga dengan bulan Ramadhan nie aku dapat bersabar lebih dari bulan2 sebelumnya.
# Lebih bersikap positif dalam banyak hal.
# Kurangkan ber'omong' kosong.
# Sentiasa basahkan bibir dengan berzikir. InsyALLAH..


6 comments:

ejulz said...

semoga sntiasa mendapat kekuatan dariNya..

aReLaN said...

betul tu. walau apa pun yang jadi, ALLAH sentiasa ada untuk kita. tapi malangnya kita ni je yang tak berapa nak ada untuk ALLAH.hmmm

ArELeEz said...

sodap lagu najwa latif nih. sgt memotivasikn.

shera haifa said...

amin.. thanks ejulz..

shera haifa said...

cuba untuk dekatkan kita dengan Dia. kene ingat Dia selalu. Muhasabah diri balik. InsyaAllah. yg penting pe yang disuruh jangan tinggalkan yang dilarang jangan cuba2 nak buat.. ye arelan.:)

shera haifa said...

memang sangat memotivasikan diri pun kak areleez.. sedih2 dengar lagu nie boleh bangkitkan mood..
:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails