Thursday, March 3, 2016

Penang Hill @ Bukit Bendera

Assalamualaikum..

Bila dah ke Penang tapi tak g Bukit Bendera tersangat lah rugi. Bagi aku yang dah 10 tahun tak jejak kaki ke sana lah. Hehe. So bila orang tanya je nak g mana kat Penang memang aku jawab Bukit Bendera. Tempat-tempat lain? Tak tahu dah!

Dah sampai. View dari tempat parking. Level atas sekali. Parking penuh!

 Selepas hampir satu jam Papa beratur nak beli tiket ni. 

Harga tiket RM 10/dewasa, RM3/kanak-kanak dan budak sekolah pulak RM5. Kalau nak murah sila pergi sebelum jam 9 pagi tapi hanya untuk musim tak cuti sekolah. Kalau musim cuti sekolah tak applicable ya. 

4 out of 6

HAPPY MEal :)

Rombongan anak beranak Wan Jah ke Penang Hill

Kenapa aku beria sangat nak naik Penang Hill? Sebab nak amik gambar kat sini
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Love Lock

Aku tak buat pun love lock tu. Cukup lah love tu terkunci dalam hati aku dan hanya Dia sahaja yang tahu. Ayat cliche sangat. kuwang2x.. Padehal xtahu nak tulis napa bakal suami apa.. :P

Nia hah love lock aku

Ada satu lagi spot nak amik gambar masa kat love lock ni. yang tempat kerusi macam cite Cik Bunga En sombong tu. Tapi ada orang dok lepak lelama pulak. Makanya cukup sudah disitu. Moh la kita turun pergi makan nasi kandar line clear yang famous tu. Dapat dok depan masa turun, boleh lah tengok pemandangan. Nasib baik fast lane ada family yang mat salleh je dan group kiteorang tak lepas nak masuk tren yang sebelum dapat lah dok line depan sekali. :)

Tren selisih 

4 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Lepas niy bole la gi penang pulak jenjalan sane. hehe !

norhidana said...

bestnya lagi2 pi jln ngn family...

Zie Has said...

alahai dah lamanya tak ke penang, dah 10 tahun ... makin cantik nampaknya :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails