Friday, December 19, 2014

Apa kata anda?

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Uolss tahu kan sekarang kat Kelate dah banjir. Hampir 23K orang dah dipindahkan di seluruh Kelate. SubhanaAllah ramai betulkan. Gerun pula dengarnya. Sehingga yang iolss tahu dah 2 orang menjadi mangsa banjir. Tapi ada dengar cerita, 5 orang lagi budak tahfiz katanya dihanyutkan banjir. Iolss tak pasti pula cerita tu comfir ke tidak.

Tadi petang, iolss adik beradik g lah tengok air kar Tambatan Di Raja. Ramai juga orang tadi. Semua memanfaatkan hujung minggu dengan family g tengok air banjir. Yelah walaupun hanya air kan, tapi setahun sekali jadinya nak juga g tengok tahap mana airnya.

Waktu kat Tambatan Di Raja tu kan, iolss ada tertarik dengan satu van ni. Ha uolss nak tengok tak???

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tadaaa!!

Kalau macam ni lah kan, semua jalan yang melimpah air leh harung ni. Dah macam pajero dah rupa van ni. Akal panjang betul tuan van ni. Terbaik lah. 

Kamsahamnida *_*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails