Saturday, December 13, 2014

Ceritera Kahwin Jiah & Jamri

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..



Too beautiful and gorgeous you my dear best friend forever. Congratulate for your marriage. Lastly jumpa juga seseorang yang benar-benar menghargai mu sebagai perempuan. Terus diangkat martabat mu sebagai isteri untuk mendampingi dirinya. Gitu.


Actually ni wedding bff yang ke-3 out of 9. Wedding pertama pasal one bff done bulan Ogos. Wedding ke-2 lupa pula nak buat cerita yang bulan Oktober. Kira hutang dulu lah ya yang tu. So, this one wedding yang ke-3 awal bulan Disember hari tu. Semua wedding ni berlangsung kat Ganu. Means that untuk bff Ganu all DONE! So next year wedding di Kelate lah pulok. 


Untuk wedding ke-3 ni jumlah bff yang hadir semakin berkurang berbanding dengan yang 1st and 2nd hari tu. Empat orang kot takde. Sedih giler weh. Sorang tu yang kahwin bulan Oktober attend majlis sambut menantu untuk sebelah hubby dia. Sorang lagi terpaksa balik kampung nenek sakit. Sorang tu pula attend majlis kahwin group bff lain. Yang last ni pula tak balik katanya ada kerja nak setel dekat tempat belajar. =(


Takpe lah yang tak dapat datang tu nak buat mcam mana kan. Masing-masing ada hal kan. So yang mana ada let's enjoy. Amik gambar banyak-banyak lepas tu share kat group whatsapp kasi jelous mereka semua. Haha. 


To jiah : Just wanna say that be a "productive" ya. Kah2x.

Kamsahamnida *_*


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails