Wednesday, December 9, 2015

Budok loni tok serupo mulo

Assalamualaikum..

Dari pemerhatian aku yang zaman 90-an ni kan, budak dulu ngan sekarang memang sangat jauhhh berbeza. Kecik2 dah meraung sebab tak dapat phone. Aku dulu meraung sebab tak dapat mainan je. Sapa agree ngan aku? Angkat tangan, lambai2 sikit macam princes. :)

matahari oren ke kuning?

Maklumlah diorang lahir tahun berapa. Tahun 2000 @ y2k. Tahun millenia. Yang aku ingat masa mula2 nak masuk tahun 2000 tu kan, papa kene stanby kot2 komputer akan mengalami kerosakan sbb dia punya sistem dari 1900 hingga 1999 je. So takut nak masuk 2000 tu anything happen. 

Tup2 dah 15 tahun hah masuk zaman millenia ni. Molek2 ada je. Budak2 pun dah upgrade. Kalau dulu aku tak pernah pun terfikir akan benda tu, mereka sekarang dah macam-macam. Mak pak memang kene perati je depa sekarang. Tak leh nak lepas sangat. Kang2 benda lain plak terjadi.

p/s ~ ada anak esok2 aku kurun dalam rumah. nak didik cam zaman 90-an. Boleh x agak2 eh?

11 comments:

paridah said...

SETIAP ZAMAN DGN PERUBAHAN KEPERLUANNYA SERAA..

LadyBird said...

Huhu.. Zmn skrg kurung dlm rumah depa lg best.. Tab beso2 d tgn.. Mcm2 pmndgn yg diorg dpt via tab tu.. Huhu

LadyBird said...

Salam kenal sis..

Padin said...

Langsung tak bertegur sapa even dengan family plak nanti huhuu

Siti Yang Menaip said...

salam kenal =)
first time CT dtg singgah sini..

http://www.yanieyusuf.com/ jemput singgah =)

Siti Yang Menaip said...

ahaaa betoi2.. budak2 zaman skrang advance sangat..

Unknown said...

keperluan yg kdg kala boleh melampaui batass..

Unknown said...

msing2 dgn tab..kurang hubungan kekeluargaan.. smua dgn dunia maya..

Unknown said...

hii.. salam kenal ladybird..:)

Unknown said...

trima kasih CT singgah sini..:)

Unknown said...

kan.. sampai x tercapai dek akal..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails