Tuesday, December 1, 2015

Bulan akhir

Assalamualaikum..

Tinggal 30 hari je lagi untuk aku capai azam aku untuk tahun 2015 ni. 
Agak-agak berjaya tak eh?? Kohkoh..
Dari tahun bila entah aku bawak azam ni.. Haha
Tak pernah nak serius dalam melaksanakannya..
Korang mesti dapat agak apa azam aku yang bam3 ni kan..

Azam aku tiap-tiap tahun pun sama je..
Cuma diupgrade..upgrade dan terus upgrade..
In sha Allah semoga semuanya menjadi kenyataan..


16 comments:

paridah said...

azam yg rahsia ya seraa...moga tercapai juga.

nuyui a.k.a miss YUI said...

haa azam apakah? hihihi

Kakzakie Purvit said...

Kakak tak dapt tangkap apa azam seraa tu
Ada sebulan lagi dari sekarang.

Aiy Ayumna said...

aminn semoga menjadi kenyataan

hainom OKje said...

Yelah bam bam tu.....
Okje pun bam bam jugak.....tiap tiap tahun pun azam benda sama tapi buatnya tak hihi...

Zie Has said...

azam kurus semua ada ... cuma bbuat ke idak jer hehehehe :p

tiga lalat said...

semoga berjaya capai azam 2015., tahun depan ade lagikk. ;p

seraa rose said...

dah update azam.. tak rahsia pun.. hehe

seraa rose said...

hehe,., dah update azam sr..

seraa rose said...

maaf kak.. dah update azamnya..:)

seraa rose said...

in sya allah.. Amin..:)

seraa rose said...

kan?? susah btl part azam tu.. hehe

seraa rose said...

agak susah nak capai azam tu kalau iman xkuat..

seraa rose said...

setiap tahun azam pun sama je.. hehe

CIK TOM said...

azam apa? tgk dr komen dah update ye..nati ciktom tgk entri tbaru..hihi

CIK TOM said...

oh azam nak kurus ye...tak mustahil dear..dah azam kena kuat...sis pn camtu jgk..nanti sis share kisah sis beria nak kurus dlm blog..sadis jgk..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails