Sunday, November 14, 2010

China vs Malaysia - Sukan Asia 2010

Owh tak ku sangka cempedak manjadi nangka. Ehh adakah cam tu. Semua itu kekuasaan Allah S.W.T. tiada siapa boleh meyangkalnya. 

Perlawanan Malaysia lawan China semalam menyebabkan aku panas. Sama panas seperti perlawanan Kelantan dengan Negeri Sembilan tuk Piala Malaysia. Macam mana panasnya? Suhu mencapai 327 Celcius tau. Sama panas dengan boiling point tuk Sulfuric Acid. Kalau masak air dah tiga kali mengelegak. Nie semua di sebabkan oleh si Williams yang bagi tiga kad merah kepada pemain Malaysia. Gila kuasa betul. 



Bila mana aku tengok video yang si Safiq Rahim, Kapten Malaysia yang diberikan kad merah memang aku tak puas hati. Entah tak tau apa lagi yang boleh aku katakan selain daripada perkataan ''Berat Sebelah''. Dah senget aku tengok si Williams tu. Tapi apa-apa pun tahniah kepada pasukan Malaysia kerana masih lagi berpeluang tuk masuk ke pusingan yang kedua. Buat yang terbaik. Jangan ada lagi lepas nie pengadil yang bengkok bongok cam si Williams tu.

Sumber : 

Gembira Selalu, Hilangkan Kedut di Wajah Anda.

4 comments:

hidayah said...

pengadil yg sgt bias...obviously ;p

shera haifa said...

hidayah ~ tau xpe..mmg xpuas hati gler2 ahh kalu tengok

miss rainbow said...

iyepp.. pengadil sgat bias...
tp malaysia main dgn bersungguh smlm..
well done !! :D

shera haifa said...

miss rainbow ~ btl3x..even main dgn 9 lps tu 8 org Msia ttp bermain dgn baik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails