Wednesday, December 29, 2010

mENgidam!!

Mengandung kah?
Itu lah soalan yang sering dikaitkan bila mana rasa mengidam itu ada.
Owhh NO NO NO.. Aku bujang trang tang tang lagi yaa.
Tapi bujang pun ada yang dah termengandung..Betul tak?
Masyallah..Dasyat sungguh remaja-remaja sekarang.
Apa mereka tak fikir masa depan ke masa buat benda-benda terkutuk tu..
Malu sungguh aku rasakan dengan sikap-sikap mereka..

Arghhh tapi apa yang penting aku mengidam bukan sebab termengandung k..
Aku tak penah buat benda-benda tak berfaedah dan merosakkan diri sendiri nie.
Aku kan budak baik..Wekkss..Sila muntah ramai-ramai..
Haha sapa muntah dye tu mengandung lah tu..


Yummm..Yummm..Ini yang aku idamkan..
Aku ngidam nak makan Mc'D..Dan ak telah berjaya makan Mc'D..
Haha bajet kaya..padehal duit tak masuk lagi.

Sehingga berjumpa lagi

Gembira Selalu, Hilangkan Kedut di Wajah Anda

2 comments:

zianazone @ appleijo said...

cehhh makan mcd sorang2...sampai hati mu tak ajak aku make jugok huh :))

shera haifa said...

zianazone @ appleijo ~ haha..doh mu snyap jah..aku hari2 g blog mu tngu nk ajok nie lah g mke samo2..tapi gak xmuncul2 jgk..ak g lh sore..lain kali lah plok aku ajok..
hehe

ada yg nk kene tampo asenya nie..
ngeh3x..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails