Thursday, December 16, 2010

Riang Ria Cuti Sekolah 2010 (pArt 3)


Destinasi seterusnya Riang Ria Cuti Sekolah adalah di tepi lapangan terbang. Bersantai bersama keluarga sambil mengunyah kacang rebus menunggu kapal terbang mendarat. 


Mula-mula sampai dah terkinja-kinja nak panjat pagar kepunyaan lapangan terbang. Aiss budak-budak macam tu lah. Aku kecik-kecik dulu sama kot gayanya.


Bersama-sama menikmati kacang rebus. Sebelum kapal terbang mendarat snap-snap gambar dulu. Buat kenangan cucu cicit akan datang.


Yaaa di sana kapal terbang sudah menampakkan badannya..


nampak tak? Okehh sini lagi..


Air Asia aje.. Kapal terbang dah nampak..Boleh balik rumah..


Okehh..Balik dulu..

Sehingga berjumpa lagi

Gembira Selalu, Hilangkan Kedut di Wajah Anda





10 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Aku suka Kelisa biru tu

E.d.Y said...

pernah naik kapal terbang, tp xpernah tgk kapal terbang turun & naik secara dekat...huhu

shera haifa said...

faiz ~ sbb suka?

shera haifa said...

edy ~ xpnh naik kpl trbang..pnh tngok je..huk3x..

Shaheila Malek said...

kalau tgk dekat2 lagi bes kan, :)

shera haifa said...

shaheila ~ bst lagi bila dh naik kpl trbang kot..:)

Mr.Ix said...

tengok kapal terbang jer mampu...nak naik tak mampu lagi...huhuhu....



salam berblogwalkin tengah malam yg ujan di terengganu ni......

shera haifa said...

mr.Ix ~ Samalah kita..tngok je boleh.naik enth bila xtau..

cnie pun hujan..

Nur Ezzat said...

bestnyee bercutii~

shera haifa said...

ezzat ~ xpe mana2 ke cuti2 malaysia nie?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails