Monday, December 27, 2010

Riang Ria Cuti Sekolah 2010 (pArt 5)

Kita saksikan dahulu video ini..

video

okehh..dah tengok video diatas? Sekarang baru aku nak bercerita. Riang Ria Cuti Sekolah 2010 sudah masuk bahagian kelima. Ini bermakna dah lima aktiviti aku lakukan bersama keluarga dan kawan-kawan. Kali ini aktiviti diberi nama ''Gelora di Hati Sara''.. Opss bukan-bukan. Ini tajuk cerita yang Rosyam Nor dan Fauziah Latiff berlakon bersama. Tajuk aktiviti aku ''Gelora Pantai Chinta Bersemi''.

Duhai kekasihku..
Bersaksikan ombak dan pantai dilaut ini lah..
Kita bersama-sama membuat janji..
untuk bersama-sama hingga akhir hayat..

Apakah!!!!!

Memang aku penah p date kat pantai ini. Tapi aku atau dia xpenah cakap ayat kat atas tu ya. Itu hanyalah rekaan aku semata-mata. 


Pancai Cinta Bersemi yang turut dikenali dengan nama Pantai Cahaya Bulan menjadi kunjungan aku dan keluarga. Pantai nie sememangnya tak sesuai untuk kanak-kanak mahupun orang dewasa untuk bermain air dan mandi manda. Keadaan ombak yang boleh dikatakan tinggi menghalang semua aktiviti-aktiviti berkaitan dengan air. Hanya aktiviti di darat dibenarkan. Bagi mereka yang suka akan ombak dan tak suka air sesuai untuk datang ke pantai ini. Tapi adakah mereka yang tak suka air? Rasanya tiada, hanya kambing yang tak suka air.


See! Takde orang mandi manda. Bahaya okeh..

Sehingga berjumpa lagi

Gembira Selalu, Hilangkan Kedut di Wajah Anda

4 comments:

Admiral Hafiz said...

bestnye dpt g pantai...
lama woo x g pantai
bz je



Wow! Cantiknya Header Blog ni! Pencarian 10 Header Blog Tercantik 2010!

fatin hanani said...

owhh syg nya x lh main pantai..
emm stakat tgk ja la ehh hehe
tapi best jugakan..angin tepi pantai :)

shera haifa said...

Admiral Hafiz - bst g pntai..
rugi kalau xp..
baik p cpt2..

shera haifa said...

fatin hanani - leh je nak main..
tp budak2 d larang sama skali lah.
tau2 lah budak2 main cm mana kan..
amik angin pntai pun dh ok..smbil2 tngok ombak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails