Wednesday, November 9, 2011

”25 Things Random Giveaway by Penmerah.com”

Assalamualaikum..

Terasa gedik aje bila tiba-tiba teringin nak join Giveaway. Rasanye sudah lama aku tinggalkan 'job' nie. Mungkin aku rasa hari nie ada masa lapang dan macam tertarik aje dengan "25 Things Random Giveaway by Penmerah.com" tu yang menyebabkan aku nak join. (akak penmerah harus merasa bangga sebab saya join nie. Juga kene pilih saya sebagai salah seorang pemenang. Gurau aje~)

anigif penmerah anigif penmerah

Jadi kontest nie akan berlangsung dari 21 Oktober – 10 November 2011. Siapa yang berminat anda masih lagi berpeluang. Untuk lihat hadiah yang akan diberikan, klik pada banner cantik berwarna merah kepunyaan akak penmerah. (akak suka warna merah ehh? saya pun suka. Ngada-ngada, akak penmerah tak tanya pun).
 
Untuk kontest nie aku nak tag tiefazatie, feza dan alycia.
Gud luck korang.. ^_0
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails