Tuesday, November 15, 2011

Peminat Ultimate Cheesy 7? Jom serbu Pizza Hut

Assalamualaikum..

Bukan niat nak jadikan blog nie sebagai blog iklan atau promosi tapi dengan niat untuk berkongsi. Kepada  peminat Ultimate Cheesy 7, pakat g serbu PIZZA HUT la pada 17 dan 18 NOVEMBER 2011. Bukan sebab ada makanan free tapi sebab ada Hot coupon yang anda boleh guna untuk dapatkan 3 Regular Ultimate Cheesy 7 Pizza pada harga RM 50

Berbaloi-baloi ke? Ermm kalau dah tawaran hebat Hot coupon pastinya berbaloi-baloi kot. Aku nak serbu pun aku bukan la peminat tegar Cheesy seperti yang aku pernah ceritakan dekat dibelanja oleh yang membelanja


Nak print kupon tu? G tengok dekat Pizza Hut Malaysia. Kat sana apa-apa kemusykilan boleh dibangkitkan. Tapi yang aku pelik ada orang kata kupon nie sah laku pada 15 dan 16 November.. Then ada pula kata tak boleh nak delivery. Entah aku pun tak tahu. Korang peminat Ultimate Cheesy 7 try check sndiri lah yaa. 

p/s ~ kupon yang aku dah download tarikh kat situ 15 dan 16 November. Maknanya hari nie dah boleh start beli la

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails