Tuesday, November 15, 2011

Bayi! Mana?

Assalamualaikum..

Hanya sekeping gambar. Ada satu pasangan. Tak tahula laki bini atau pasangan merpati dua sejoli yang belum kahwin. Ermm sedang melihat keindahan alam ciptaan Allah s.w.t. mungkin.


Kalau pasangan itu telah berkahwin, hubungannya halal. Tak berdosa laa dop di tempat sunyi macam tu. Tapi kalau itu adalah pasangan yang belum sah hubungannya, maka haramla. Ermm ada yang tak tahu lagi ke pasal halal, haram ni?

p/s ~ Tiba-tiba nak cerita pasal halal, haram. Untuk peringatan kepada diri sendiri juga. Harap maklum.
Ada nampak bayi tak? Kat mana yaa?

4 comments:

Kakzakie said...

Garis panduan telah banyak diberikan. Masing-masing kena telusuri kehidupan yg pendik ini sebaik boleh. Jauhi yg mungkar...

WuMing said...

Hmmm.........

shera haifa said...

@ Kakzakie ~ kene pandai fkir sndiri lah kan..

shera haifa said...

@ WuMing ~ ermm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails