Saturday, December 10, 2011

Geliiiiii

Assalamualaikum..

Ce tengok gambar kat bawah nie. Apa perasaan, pandangan kau? Aku geliiiiii.. Bintik sana sini. Belubang macam ada binatang or something dalam tu. Yang tak tahan dalam gambar tu perempuan tu leh sengih nampak gigi. Ish3x,, Mungkin nie hanyalah hiasan or abstrak. Whatever laa, tapi aku xleh nak tengok..



Kalau nak geli lagi tengok laa video kat bawah nie pula. Hygiene perlu ok. Jangan senang-senang nak guna something tanpa cuci, ada kesan yang tak baik untuk diri. Kalau kita sendiri tak jaga, sapa nak jaga. 



DUMEX DUGRO

4 comments:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

geli gilerrr

Eka Yucika said...

xrasa geli sgt. tapi rasa nak korek2 jer mnde yg ada dlm lubang2 tu hehehehehe.. geram!

shera haifa said...

@NuR SyAFiQah♥ ~ sangat2 kan..eeee

shera haifa said...

@eka ~ doktor dah geram.. apa lagi kasi buang semua..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails