Saturday, July 3, 2010

''bERLagAk DiJAlaNAn>>GaGak HitaM''

Bajet kau hensem arghh..
Jangan ingat aku perempuan, aku tak berani.
Aku minah rempit di jalanan.
Kalau naik BMW ke, Lancer ke..
Aku bagi je kau pergi dulu td.
Tapi ko naik wira je pun.

BoleH BlAA...

Ingat tu jalan pak incik ngan mak incik kau ke?
Kalau kepunyaan mereka aku tak kisah sangat.
Kau boleh potong ikut mana ko suka.Potong Nyerong pun boleh.
Pak Sultan ngan Mak Permaisuri nak lalu pun pakai polis
Apakah???

Beradab bersopan kat jalan raya pun perlu gak.
Bukan nak lalu depan orang tua je kene bongkok kan belakang, bagi tangan jalan dulu.
Kat jalan raya pun kene juga tau.
Bagiterangkat tayar depan pun tak pe nak bagi beradab cikit.
Tapi kene saman dengan pak saudara lah.

Jadi apa yang nak disampaikan kat cnie.
Jangan potong Q ya.
Beratur ikut turn.

4 comments:

si para para said...

owh apakah ini??

mungkinkah kereta wira itu berenjin lancer? atau memakai lampu kereta bmw?

hehe sokonglah barangan buatan malaysia..terbukti lebih bagos.haha

sHaiRA haIFA said...

bukan cakap sal kereta tu buatan malaysia ke apa ke lah cik si para para..=)
nie nak cakap sal adat sopan di jalan raya..

AkU said...

Cukup pantang ngan spesis2 sebegitu rupa..ada gak nak makan nasik lauk kasut....

sHaiRA haIFA said...

sup kasut pun boleh gak..
rebus kasut bola

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails