Tuesday, July 13, 2010

''Pejam celik, celik pejam dah 300''>> telurdibasuh

0">
Sapa ehh telur dibasuh nie?
Owhh dye adalah follower yang ke 300 blog aku.
Tengok tu aku dah siap buat petak-petak khas lagi.

'untuk tumbesaran sila klik pada gambar'

Tentang dye yang dye dop crte ialah:
''telor itu bulat''
Betul ke telur tu bulat?
Ehh setahu aku bujur, tapi lau bulat leh lah dijadikan bola.
Leh tendang sana, tendang cnie.
Follower blog dye ramai tak setanding follower blog aku.
Blog dye menarik sebab ada macam-macam cerita.
Yang tak tahu pun bila bace blog dye pasti akan dapat tau.
So kalau sapa-sapa berminat nak tau apa yang korang nak tau leh lah usha blog telur dibasuh.

Nota kirikanan:
tahniah telur dibasuh kerana jadi follower yang ke 300 aku.
Tapi takde hadiah lah aku nak kasi..

1 comment:

naz said...

fuyooo makin maju lagi yaw:) nama blog orang tu best lar haaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails