Saturday, July 17, 2010

''Bukan saja-saja nak Meroyan..Meroyan dengan bermotivasi''




Tak habis lagi dengan tajuk ''Meroyan''. Aku nak sambung sikit je lagi. Korang sabar ya. Aku nak meroyan dengan buat header baru. Kat atas tu lah header baru ciptaan generasi masa kini. Entah dari planet mana aku dapat idea nak buat header cam tu. Tapi bagi aku amat bermakna sebab bagi motivasi pada aku.

Aku sebenarnya budak yang jahat. Bukan jahat sampai nak mencuri, mencabul atau nak melucah kat sini, tapi jahat aku suka buli orang, suka wak sakit ati orang. Itu apa yang aku tau tentang aku lah. Aku bukan sengaja nak buat cam tu tapi dah orang buat sakit hati aku, dah orang buli aku takkan aku nak buat tak tahu pula. Macam aku nie takde perasaan plak.

Dengan header baru akan mengingatkan aku jangan buat jahat selalu. Tapi ada ketikanye kene buat baik juga supaya dapat tampung perbuatan jahat yang telah aku buat tu. Disamping tu aku juga nak ingat mengingati antara satu sama lain. Tak salah kan aku nak share dengan korang semua? Dengan itu jadilah header yang cam tu.

nota kirikanan :
aku suka dengan cara aku.
Kalau rasa aku tak betul sila tegur.Jangan malu-malu

10 comments:

Un Phat Lee said...

nice header B)

sizukaDeboss said...

cool header.fighting!

hans said...

buat header dkt ku satu
hehehe


den nak kongsi video yang mampu buat ekau muda 10 tahun dari usia sebenar selepas menontonnya

p/s : Lagu Waka Waka versi terbaru..Shakira Kalau Tengok Nih Confirm Nangis

Che Daisy said...

meroyan apa nyee tuuu..:D

sHaiRA haIFA said...

Un Phat Lee ~ thx =)

sHaiRA haIFA said...

sizukaDeboss ~ yehhh..aja2x,

sHaiRA haIFA said...

hans ~ header ko dh terbaik dohh..aku xlayak nk buat header kat ko..wink2x~

sHaiRA haIFA said...

Che Daisy ~ Meroyan apa shja

fiezah91 said...

huuu..rajin wat header.

Cik Shiqa said...

malu la nk tegur.heheheh kidding. nice header :0

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails