Tuesday, November 16, 2010

''Hari Raya Haji Tiba Lagi''

Sedar tak sedar esok kita dah nak raya. Maklumlah kalau Raya Aidilfitri pasti kita akan sedari bila nak raya sebab asyik dop bilang hari bila puasa nak habis. Raya haji nie takde puasa sebab tu, tutt tutt dah nak raya.

Alhamdullilah raya ni aku berjaya balik ke kampung. Sesetengah kawan aku, mereka tak dapat balik beraya bersama keluarga kerana tuntutan pelajaran lebih penting. Peperiksaan peringkat kedua akan bersambung lepas sahaja minggu hari raya. Bagi kawan-kawan aku yang tak balik, mereka dapat lah rasai suasana beraya di perantaun even dalam Malaysia sahaja. Sebab-sebab mereka tak balik beraya dan aku balik beraya kerana mereka ada banyak lagi paper yang perlu dihabiskan dan jadual mereka sangat padat. Aku pula hanya satu paper sahaja lagi sebab aku dah habiskan tiga sebleum raya. Inilah pengorbanan yang telah kawan-kawan aku lakukan. Pengorbanan aku bila?

Perngorbanan aku maybe tak balik kampung masa cuti semester nanti. Ini kerana aku harus menyiapkan projek PSM aku. Tapi apa yang aku harapkan dapat lah aku balik rumah. Aku nak ikut family pergi bercuti sebab kiteorang dah lama tak pergi bercuti sama-sama. Moga-moga aku dapat menyiapkan projek aku dengan baik.

Dikesempatan ini juga, aku nak pohon maaf dari teman-teman seperjuangan dan juga kawan-kawan yang mana kenal batang hidung dan juga yang tak kenal batang hidung. Apa yang diharapkan moga apa jenis pengorbanan yang korang lakukan itu hendaklah ikhlas dari jiwa.


Gembira Selalu, Hilangkan Kedut di Wajah Anda.

8 comments:

::FAIZ:: said...

Selamat hari raya Haji

Hizami Li said...

wah.
tak balek cuti sem ke ?
dasat betol.
XD

hidayah said...

selamat hari raya aidil adha ;)

Unknown said...

faiz ~ salam aidiladha..nk kaki lmbu,,

Unknown said...

hizamirahim ~ nie lah yg d namakan pngorbanan dr final year student..

Unknown said...

hidayah ~ selamat hari raya aidiladha jgk,.,,

Nazz@Purple said...

same la..nazz pun tak balik kg..salam aidil adha..

Unknown said...

nazz ~ owh ya ke? xmkn dgng lah nie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails