Monday, November 8, 2010

Suka dan Gembira,,

Okeh dikala aku tengah menaip pada hari ini waktu ini masa ini jam ini minit ini saat ini aku telah habis tiga paper final (sila bace dalam satu nafas)..Wahwahwah. Ada sapa yang semput tak nak bagi CPR nie. Mungkin orang lain baru habis satu paper kot sebab kebanyakkan mereka mula exam pada hari ini. Cerita tetap sama macam yang penah aku bagitau pada entry yang sebelum nie tak berubah-rubah bahawasanye yang aku mula exam pada minggu belajar lagi. Sebab tu aku dah habis tiga paper.

Seperti yang dimaklumkan juga malam nie aku akan berangkat pulang ke kampung halaman bagi melihat perkembangan dan kemajuan kampung aku. Sila tunggu ketibaan aku ya wahai orang kampung.Opss ada ke orang kampung aku baca blog aku nie? Ermm lau ada sila tinggalkan komen yaa orang kampung, nanti balik boleh aku bunje minum 'sky juice'.

Setelah menempuh tiga paper, apa perasaan aku? Opss macam di'interbiew' je. Aku sangat gembira dan sedih. Kenapa? Gembira sebab nak balik kampung nak jumpa keluarga, nanti nak kuar ngan kakak nak g jalan-jalan. Wahh syoknye tak sabar rasanye. Okeh sedih pula sebab nak tinggalkan kawan-kawan yang sangat baik kat cnie. Ahhhaaa macam dah tak dapat jumpa pula lepas nie. Kami sama-sama gelak ketawa, golek-golek sama-sama, amik gambar sama-sama. Okeh nie gambar kami.







Aku ada satu sem lagi untuk bergembira dengan teman-teman yang begitu memahami dan sangat menyayangi. Dengan ini aku akan menfaatkan masa bersama mereka dengan sebaik-baiknye. Moga kita sama-sama berjaya, Luv All of U..


Gembira Selalu, Hilangkan Kedut di Wajah Anda.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails