Saturday, January 1, 2011

kami nak tengok bunga api!!

Ding Dong..Ding Dong..Dong Dong..
Owhh jam dah salah bunyi,,


Tepat 12.00 a.m, tarikh kini 1.1.11.
Umur pun dh 21. Okeh belum lagi yaa.
Angka 21 officially will be used masa tarikh aku dilahirkan. 
Lau orang tanya umur, aku masih lagi akan jawab 20.
Lagi pun aku awekss muda, orang akan percaya punya.

Debooomm..Debooomm..
Finally.. Hajat kami tercapai untuk tengok bunga api..
Tak sia-sia plan kami yang pada awalnya ingin ke Danga Bay bertukar ke Dataran Johor Bharu.


Macam budak yang tak pernah tengok bunga api selama hidup pula gayanya. Tapi pe yang aku ingin bagitau kat snie bahawasanya ini adalah pertama kali aku menyambut tahun baru cina..So this is my new experience and will be my best moment for year 2011. Bukan hanya remaja-remaja yang menunggu detik-detik pukul 12.00 a.m, tapi turut disertai oleh kaum keluarga yang aku rasakan mereka ingin sambut tahun baru bersama keluarga supaya hubungan mereka bertambah rapat dan berbahagia.


Tak lupa juga untuk persahabatan kami. Dengan aktiviti seperti ini pasti dapat mengeratkan lagi. Tambahan pula kami jarang berjumpa *ini geng lain*, maklumlah masing-masing berlainan bidang dan kursus. Terima kasih buat syuhada, kerana mengajak aku untuk bersama-sama meraikan tahun baru 2011 ini. Nanti jangan lupa ajak aku lagi ya.. LuV yOU mUChhhh

Sempena tahun baru & semester baru yang bakal bermula ini..
Aku nak ucapkan korang..

Moga gembira selalu..
Moga sihat sentiasa..
Moga perolehi result bagus. (dean list)..
Moga mendapat petunjuk & hidayahnya..
Moga dimurahkan rezeki...

Sehingga berjumpa lagi

Gembira Selalu, Hilangkan Kedut di Wajah Anda

4 comments:

dGeothite said...

Selamat tahun baru 2011 :D

hans said...

selamat tahun baru 2011
moga tahun ini lebih baik dari tahun lepas

P/S : Lepak Dengan Kawan - Kawanku Sempena Tahun Baru

shera haifa said...

darkbatman ~ hpy new year too.

hans ~ hpy new year,,
amin..

saya_arief said...

selamat tahun baru..
all the best.
:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails