Sunday, January 2, 2011

"My Header Contest"


untuk join..klik sini


Nak kata aku pandai buat header, takde lah pandai sangat. Nie header terbaru untuk blog aku dan juga header pertama yang aku buat pakai photoshop, so aku nak pertaruhakan header nie lah untuk contest 'My header'. Sebelum nie aku buat main hentam je. Sebenarnya, aku baru sahaja berjinak-jinak dengan photoshop nie. Sebelum nie aku tak tahu pun tentang photoshop apatah lagi nak guna. Ishh dasyat tak aku.

Untuk header nie, semuanya aku main hentam je buat. Banyak kali aku ubah untuk menyiapkan header nie sahaja. Kejap size tak betul, kejap tulisan yang sengit. Last-last aku yang sengit..haha..Bertapa gigihnya aku untuk belajar photoshop nie banyak tutorial aku usha. Bagi sapa yang buat tutorial sal photoshop tu aku dah tinggikan korang punya visitor tau. Sila berterima kasih dengan aku, tapi jangan serius sangat.

 Jadi aku nak tag:

Sebab diorang punya header menarik..

Contest akan tamat pada 5 Januari 2011

1 comment:

MéuzAngelo™ XXIII said...

baru belajar, biase r ni..
lame2 nnt terrer la photoshop.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails