Tuesday, July 20, 2010

''Jahatnya Shera. B*B*!!!!''

Dah 2 hari aku tidak meroyan. Kali ini aku ingin kembali meroyan setelah apa yang terjadi. Apa kaitan tajuk entry ngan aku? Shera tu adalah ejaan bagi nama aku sebagaimana yang dipanggil. Dengan adanye ejaan seperti 'SHE' bermakna aku seorang perempuan.

Tajuk entry nie diambil daripada satu inbox Short Message Service (SMS) kepunyaan seorang teman yang dihantar oleh seorang teman. Kata seorang teman kepada seorang teman ini bahawasanya aku adalah jahat. Betulkah? Aku tersentak seketika setelah membaca mesej itu. Apakah salah yang aku telah buat sehingga aku dikatakan jahat dan diiringi pula dengan perkataan yang tidak elok iaitu B*B*!! Subhanallah.. Aku sangat kesal sekali.

Berterus terang merupakan langkah yang terbaik bagi menyelesaikan masalah ini. Segalanya telah dapat diungkapkan hari ini. Dengan hanya perkara kecil yang aku nyatakan hanya sebesar kuman aku dikatakan jahat. Owh sungguh mudah penilaian terhadap diri aku yang teman itu lakukan. Jika aku mencuri atau merompak apakah gelaran yang akan diberi kepada aku?


Nota kirikanan :
Air yang tenang jangan disangka tiada buaya.
Buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali.


4 comments:

Suziey Ahmad said...

lor sape yg psycho tu...tetiba je kata org cenggitu..sabar ok..

Unknown said...

seorang yg mmg psycho..
ada msalah telan ubat je tau..
nk mati cepat

hans said...

apa kes tiba2 dapat gelaran tu?


cuba ekau bagi pandangan sikit jika ekau berada ditempat orang2 nih

P/S : Entry 18 Tahun Ke Atas Sahaja : Tiba - Tiba Rasa Takut Mahu Menggunakan Tandas Awam!

Unknown said...

hans ~ susah tu nk dpt gelaran cm tu..

tempat orang mana?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails