Friday, July 29, 2011

Aksi gimrama atas padang

Penah tengok lain dari yang lain tak? Kalau dah lain dari yang lain maknanya tak ada orang penah lakukan dan tak pernah ada lagi yang macam tu. Boleh dikatan lain dari yang lain nie ada satu dalan sejuta. Wooo bukan main besar lagi nisbah yang aku kasi.

Besar tak besar memang itu yang boleh dikatakan. Tak penah di buat dek orang ramai. Hanya mereka berdua yang mampu. Kalau kebanyakkan atlit terutamanya atlit renang buat aksi gimrama dalam air, Safee sali dan Amirulhadi bisa melakukannya di atas padang. Tak ada siapa pun yang boleh lawan mereka.

Meh kita tengok sama-sama video tu..


Hebat bukan!!! Boleh laa nanti apply untuk renang berirama. Pasti mereka akan beri Emas buat Malaysia. 

<<<<<<<< Jom terokai Samsung Galaxy >>>>>>>>
<<<<<<<< Whooomm.. Drift bersama Proton Inspira >>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<< naik Vios pula >>>>>>>>>>>>

6 comments:

Hans said...

hahahaa
aku ketawa kut tgok aksi tu semalam
sama je
:-)

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/kontest-menang-duit-raya.html

penaberkala said...

bising satu kedai mamak kot semalam,haha
torbaik punya pukulan

sizuka[Izzati] said...

hahaha sabar je lah.

ika said...

iye2...sangat hebat!!!!! tp malang xmasuk...ish2...jerit cam histeria tengok smlm...:)

syAzAnA said...

adei. xdpt tngokkk. wuwuwuw. sedihnyaaa!


T___T


Jawapan #10 Wordless Wednesday!

SYAFIQAHSALEH said...

mcm mcm..haish :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails