Saturday, July 9, 2011

Jom bersih semua yang ada

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.

Perfff apa rancangan hari-hari minggu macam nie? Nak bersih rumah!! Alhamdulilah. Berseri dan cantik lah rumah nanti ya. Rajin betul korang semua. Sifat macam nie tak akan merugikan, malah akan memberi manfaat yang banyak buat korang semua. Iya-iyalah rumah bersih, korang pun sihat. Sebabnya bila bersih rumah mesti keluar peluh, bila keluar peluh toksin akan kuar, badan pun akan sihat. Tak gitu? Jadi meh la sama-sama bersih rumah.


Hari nie aku nak pergi bersih jalan kat Kota Bharu. Haha.. Jadi tukang sapu pula ke? Ehh tak ya. Aku nak pergi ukur jalan, ronda-ronda. Wah cam takde kerja lak aku ya buat semua tu. Hehe. Bagi yang tinggal di Kuala Lumpur, korang tak leh la bersih jalan, ukur jalan dan ronda-ronda cam aku. Maklumlah dah ada orang nak bersihkan semuanya. Ermm untunglah korang yang tinggal di Kuala Lumpur. 

Kalau yang tinggal di Kuala Lumpur pun nak bersih jalan boleh juga, tapi korang akan terperangkap dalam kesesakan lah. Entah-entah korang akan bersihkan tangki minyak kereka korang. Ha yang nie aku tak leh tolong la. Kalau tolong pun korang tunggu aku lapan jam ya.

p/s : nak bersih blog sekali laa..

<<<<<<<< Jom terokai Samsung Galaxy >>>>>>>>
<<<<<<<< Whooomm.. Drift bersama Proton Inspira >>>>>>>>>


8 comments:

aRe_Nim said...

haha..same same la kite membersih rumah..

sugar2 kapas strawberry said...

bersih ohh bersih,nk jgk tgk bersih smpai tahap mana

shera haifa said...

anim ~ ya ke bersih umh?hehe

shera haifa said...

sugar2~ kita tngok lps semuanya berakhir yaa

deqlis said...

sis pun bersih rumah,,,,mop lantai..cuci tandas...:)

shera haifa said...

deqlis ~ baik bersih umh..nampak berkilat sikit umh kan..hehe

Hans said...

baik bersih apa yang patut :-)

Apabila Berniaga

shera haifa said...

@hans ~ bersih hati dr hasad dengki ok gak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails