Monday, July 25, 2011

Saya nak Doodle FREE!!

Beli 1 percuma 1. Komperm lari laju-laju sampai terlondeh seluar dan terluruh kain. Opss 18SX lak.. Aku laju dan pantas sikit bila dengar yang FREE nie. Ya lah nak suruh bayar lebih aku tak mampu sebab tu tagline MYDIN ''Mengapa Bayar Lebih''. Apa kene mengena lak? Tengok entry nie lah nak membuktikan yang aku akan gapai semua yang mana FREE Hizami, nak Header satu!. Suka suki kaki aku je kan nak mintak-mintak ngan orang. Ada aku kisah. Non ada yaa. Kalau kau nak mintak cam aku gak boleh. Pergi terjah sana.
klik banner untuk join


Kali nie aku buat tak malu lagi. Aku nak Doodle FREE lak. Sila bagi aku, jangan nak bagi orang lain. Opss apa hak aku nak suruh orang bagi aku. Okeh maaf. Tak mengapa aku terima dengan senang hati kalau aku tak dapat pun. Kalau dapat terima kasih aku ucapkan dan iainya rezeki aku.

Tapi apa itu Doodle sebenarnya? Ya aku tak tahu Doodle tu apa. Kalau dapat Doodle tu nak buat apa? Haha tadi bukan main lagi minta, lepas tu tak tau nak buat apa pula. Jadi sila terangkan kepada aku ya apa itu Doodle dan nak buat apa dengan Doodle nie kalau dapat. 

Buat sesiapa yang nak juga Doodle FREE nie, kau leh klik banner atas. Ianya di link terus ke blog pemberi iaitu Cik Cempaka. Jangan tunggu lama-lama sebab ia ada tarik tutup iaitu pada 28 July 2011. Jadi klik terus yaa.


<<<<<<<< Jom terokai Samsung Galaxy >>>>>>>>
<<<<<<<< Whooomm.. Drift bersama Proton Inspira >>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<< naik Vios pula >>>>>>>>>>>>

2 comments:

MellProps said...

Haiii

thanks ya memeriahkan

kalo dapat dudel free, boleh la makannnn sebabbbb..dudel=dodol..

^_______^

Hans Hanis said...

good luck untuk ekau
:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails