Tuesday, July 5, 2011

Nuffnang datang pujuk

http://www.blogresipi.com/wp-content/uploads/2009/12/NuffNang_2.0-full.jpg

Paper Mate SS dah ME,  DiGi DEP handset bundle SS yang BE. Haha Paper Mate SS merajuk, DiGi DEP handset bundle SS datang pujuk. Masyuk2x..


Malas-malas update pun dapat gak Buffered earning ya. Owhh mesti nuffnang nak pujuk aku suruh setia dengan dye nih. Haha. 

Buat En Nuffnang, aku akan tetap setia dengan kau tau. Jangan risau ya. Tapi kalau aku merajuk kau nak datang pujuk, aku tak kisah, suka ada lah. Terima kasih En Nuffnang. Sayang ketat-ketat. Menari lah kau DiGi DEP handset bundle SS di blog aku yaa.

<<<<<<<< Jom terokai Samsung Galaxy >>>>>>>>
<<<<<<<< Whooomm.. Drift bersama Proton Inspira >>>>>>>>>

4 comments:

kecohabes said...

pergh,,jeles..! ak xdpt2 lg BE :((

Hans Hanis said...

asal dia tak wujud aku pun
sob sob sob

Ukur Baju Di Badan Sendiri

Unknown said...

@kecoh ~ kasi kecoh lg..konperm dapat

Unknown said...

hans ~ haha..cian

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails